Pentru școli și licee

Ce oferă rețeauaEDU pentru școli și licee?

Platformă de eLearning

Înscrierea școlii dumneavoastră în rețeauaEDU înseamnă obținerea unei platforme de eLearning la care au acces doar profesorii, elevii și părinții asociați cu școala respectivă. Platforma poate fi personalizată în funcție de nevoile școlii și ale celor care o folosesc. De asemenea, poate fi folosită pentru implementarea de proiecte educaționale, inclusiv Erasmus+.

Alegerea serviciilor potrivite pentru școala dumneavoastră

Un mod de a personaliza platforma școlii este prin alegerea serviciilor suplimentare pe care doriți să le achiziționați. La înscrierea școlii în rețeauaEDU primiți un pachet de bază, care asigură majoritatea nevoilor eLearning ale unei unități de învățământ. Puteți să folosiți instrumentele și serviciile incluse în pachetul de bază sau puteți adăuga servicii suplimentare. 

Poziționarea în clasamentul platformelor de eLearning din rețeauaEDU

Aderând la rețeauaEDU, școala dumneavoastră este automat înscrisă în clasamentul instituțiilor de învățământ preuniversitar din România care au o platformă de eLearning în portal. Pe lângă feedback-ul oferit prin poziționarea în clasament, în funcție de activitatea pe platformă, obțineți o vizibilitate și recunoaștere națională. Astfel, performanța școlii dumneavoastră va putea fi promovată în rețea.

Rapoarte personalizate și statistici cu activitatea de pe platformă

Platforma include o serie de rapoarte și statistici extrem de utile în urmărirea activității online a tuturor utilizatorilor. Rapoartele incluse în pachetul de bază au un format strandardizat, dar vă putem ajuta să personalizați rapoartele și statisticile în funcție de nevoile școlii.

Rapoartele și statisticile oferite de platformă pot constitui un important ajutor în desfășurarea activității Comisiei de Evaluare și Asigurare a Calității (CEAC) din școală.

Catalog online

Catalogul online este un serviciu suplimentar pe care îl poate achiziționa școala dumneavoastră. Prin acest serviciu se pot gestiona notele și absențele, mediile sunt calculate automat, comunicarea notelor și absențelor este automată pentru elevi și părinți. Se pot realiza diferite statistici și comparații pe clase, între clase sau între generații. Serviciul de catalog online permite ușurarea muncii pentru secretariate prin crearea automată a fișei matricole pentru fiecare elev, în formatul preferat de școală, și căutarea rapidă, de oriunde și oricând, a datelor despre orice persoană afiliată școlii.

Sistem antiplagiat

Incluzând sistemul antiplagiat în pachetul de servicii oferite prin rețeauaEDU, aveți posibilitatea să verificați autenticitatea lucrărilor elevilor din școala dumneavoastră. Totodată, cultivați o atitudine și un comportament echitabil față de proprietatea intelectuală și dreptul de autor.

Facilitatarea accesării și desfășurării proiectelor

Făcând parte din rețeauaEDU aveți acces la o extinsă comunitate școlară, de unde vă puteți alege parteneri pentru proiecte finanțate din fonduri europene sau naționale. De asemenea, aveți posibilitatea să colaborați cu alte școli din rețeauaEDU pentru a dezvolta proiecte sau aveți șansa să fiți aleși de alte școli pentru a fi parteneri în proiectele pe care le realizează.

Platforma eLearning pusă la dispoziția fiecărei școli de către rețeauaEDU este un instrument ideal pentru desfășurarea proiectelor și diseminarea informațiilor despre acestea. Promovarea proiectelor se poate face pe platforma școlii sau chiar pe portalul la care au acces toate școlile și utilizatorii rețelei.

Gestionarea activităților extracurriculare și de voluntariat

Platforma școlii poate fi folosită pentru a gestiona și desfășura activitățile extracurriculare și de voluntariat ale elevilor și profesorilor din școală. Școala Altfel sau concursurile pe tematici pot fi tot atâtea soluții de activități educative interesante pentru elevi.

Agora

Agora este un spațiu al rețeleiEDU în care puteți să susțineți webinarii și discuții în timp real. Webinariile pot fi destinate unui grup restrâns de persoane, sau pot fi publice, iar înregistrarea acestora să fie postată în Agora pentru a fi accesată ulterior de toți cei interesați. Agora este utilă pentru prezentări, dezbateri, întâlniri online pentru desfășurarea activității din cadrul proiectelor și chiar ședințe cu părinții sau ședințe de lucru.

Ultima modificare: miercuri, 4 octombrie 2017, 12:00